kampaně na pinterestu

Plánujete dělat reklamu na Pinterestu?

Postarám se o vaši reklamu na Pinterestu včetně optimalizace a vyhodnocení po ukončení kampaně. 

Jak bude vše probíhat?

1. fáze

Úvodní meeting (cca 30 min)

Zadání kampaně a časový harmonogram

Strategie a cíle kampaně

2. fáze

Nastavení Pinterest Tag a kódy událostí (pokud již máte kontrola nastavení)

Grafické podklady pro kampaň (piny, text)

Nastavení a vytvoření publika

3. fáze

Spuštění reklamy

Dohled a optimalizace kampaně

Vyhodnocení kampaně po ukončení

Kdy si tuto službu objednat?

Minimálně měsíc až dva měsíce před spuštěním reklamy. Doporučuji, aby jakákoliv kampaň běžela alespoň 2 týdny, nejlépe měsíc (záleží na cílení kampaně).

Co je pro reklamu potřeba?

Aktivní firemní účet na Pinterestu a ověřenou doménu

Založený účet pro reklamu na Pinterestu včetně platebních údajů

Nastavený Pinterest Tag a kódy událostí na webu/e-shopu

Landing page (přistávací stránka)

Děkovací stránka (v případě registrace)

Grafické podklady 2-3 piny (nejlépe alespoň 1 video cca 15-30 sec jako video pin, nápadový pin a klasický pin)

Pro koho je tato služba vhodná?

Před spuštěním reklamy na Pinterestu je nutné mít aktivní firemní účet propojený s vaší doménou. Po založení nového firemního účtu doporučuji pravidelně přidávat nové piny alespoň po dobu 2-3 měsíců, abyste měli dostatečný organický dosah a až poté spustit reklamu.

Pokud si nevíte rady s nastavením Pinterest Tagu a kódů událostí, mohu vám zaslat informace, jak vše nastavit nebo můžete požádat vašeho webaře o nastavení. Pinterest Tag i kódy událostí musí být vždy nastaveny na webu/e-shopu v Adminu.

řekli o mně

Recenze získávám přes kontaktní formulář, e-mailem nebo zprávou/komentářem na sociálních sítích. Také využívám screenshot recenzí ze sociálních sítí.

„Kurz Jak na Pinterest mě mile potěšil, vše bylo jasné, stručné, srozumitelné, názorně zobrazené. Nezabere ani tolik času, i když pro začátečníky doporučuji projet i dvakrát. Následná konzultace s paní Michaelou mi moc pomohla objasnit všechny drobnosti a najednou vše do sebe zapadlo a měla jsem jasno v tom, jak Pinterest využít v praxi! Pokud to s Pinterestem myslíte vážně, rozhodně kurz doporučuji!“

Veronika Tomanová (Marketingová konzultantka)

Měla jsem možnost využít konzultaci s Míšou ohledně Pinterestu. Musím napsat jedním slovem SUPER!
Během konzultace jsme se zaměřili na můj Pinterest profil. Bylo mi vysvětleno, jak bych mohla využít potenciál mého rozvoje na Pinterestu, v kterém je Míša jako  rybka ve vodě.  Je vidět, že Míša tomu, co nabízí velmi dobře rozumí. Po konzultaci jsem šla hned do akce – Míšo, děkuji a přeji spousty šťastných klientů v tvých rukách!

Gabriela Gebertová (Lektorka online kurzů rostlinného stravování)

Má konzultace s Míšou byla skvělá. Coby pinterestovou začátečnici mne Míše provedla celým procesem nastavení, od založení účtu, vytvoření šablon pinů, nastavení nástěnek apod. Pokud bych sama vyhledávala dílčí informace, trvalo by mi to celé dny, možná i týdny. Takto jsem po konzultaci ihned nejenže měla vše nastavené, ale současně jsem si i byla jistá, že Pinterest je pro mé podnikání designérky ideální platformou. Základ od Míši byl dokonalý. Pokud váháte, rovnou objednávejte konzultaci či kurz, úspěch je zaručený

Michaela Kopecká (Interiérová Designérka)

Službu si můžete objednat zde:

Je možné platbu rozdělit na 2 splátky (v tomto případě mě prosím kontaktujte před platbou).

Platit můžete platební kartou, bankovním převodem nebo PayPal.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.